Media | Materiały dla prasy

Informacje prasowe

Data: 06.02.2017
Autor: Kia Motors Polska

Kia Niro zwycięża w plebiscycie Auto Lider 2016

KIA LOTOS RACE – projektem marketingowym roku.

 

Kia Niro zdobyła prestiżowy tytuł Auto Lider 2016 w kategorii „Miejskie i małe crossovery” dzięki głosom w plebiscycie, który zorganizowały wśród czytelników tygodnik Motor oraz miesięcznik Auto Moto. Samochodowe Mistrzostwa Polski Kia Picanto, KIA LOTOS RACE zwyciężyły natomiast w kategorii „Projekt Marketingowy Roku“. Marka Kia stanęła na podium jeszcze w dwóch innych kategoriach tego plebiscytu.

W kategorii Auto Klasy średniej Kia Optima Kombi zajęła wysokie 3 miejsce a w kategorii Auto Ekologiczne najniższe miejsce na podium należało do Niro.

Dobiegła końca 15. edycja plebiscytu motoryzacyjnego organizowanego przez tygodnik „Motor" i miesięcznik „Auto Moto". To plebiscyt wyjątkowy dlatego, że największe nowości sezonu wybierają nie przedstawiciele branży motoryzacyjnej i mediów, a najważniejszy elektorat - Czytelnicy. W ostatnich tygodniach na łamach obu tytułów zostało przedstawionych blisko 200 aut podzielonych na 15 kategorii. Czytelnicy i internauci głosowali na swoich faworytów przez kilka tygodni.  W ten sposób wyłoniono zwycięzców poszczególnych kategorii. Zwycięzcą w kategorii „ Miejskie i małe crossovery” została Kia Niro pokonując Peugeota 2008 i Audi Q2. Samochodowe Mistrzostwa Polski Kia Picanto, KIA LOTOS RACE zwyciężyły w kategorii „Projekt Marketingowy Roku“. W kategorii Auto Klasy średniej Kia Optima Kombi zajęła wysokie 3 miejsce a w kategorii Auto Ekologiczne najniższe miejsce na podium należało do Niro.

Ogłoszenie wyników nastąpiło 2 lutego w Warszawie podczas uroczystej gali. Cenne dla nas statuetki w imieniu KMP odebrał Leszek Sukiennik, Sales & Marketing General Manager.