Media | Materiały dla prasy

Informacje prasowe

Data: 21.11.2014
Autor: Kia Motors Polska

Kia sponsorem drugiej edycji konkursu YouTube Music Awards

  • Nowy sposób promowania największych i najbardziej obiecujących wykonawców muzycznych 2015 na YouTube; specjalny koncert online już w marcu przyszłego roku.


Kontynuując swe wsparcie dla kreatywności oraz innowacji muzycznej na YouTube, Kia Motors po raz kolejny przyjęła rolę wyłącznego sponsora w konkursie YouTube Music Awards (YTMA) – we współpracy z serwisem internetowym YouTube oraz firmą producencką VICE Media. Notując ponad 54 miliony wejść i odsłon konkurs YouTube Music Awards 2013 stał się jedną z najczęściej oglądanych imprez muzycznych tego typu w sieci, a obecnie powraca w nowym, odmiennym formacie.

Już w marcu 2015 roku zgodnie z wolą fanów, YouTube przyzna nagrody najbardziej obiecującym „artystom, których trzeba poznać” w roku 2015. Przez jeden wyjątkowy dzień tematem przewodnim YouTube stanie się muzyka oraz promocja największych i najlepiej zapowiadających się artystów przy pomocy nowych i unikalnych materiałów ‘music-video’ czołowych twórców i reżyserów światowych. Możliwość zgłaszania sugestii i uwag ma zapewnić społeczności fanów udział w każdym etapie tych produkcji.

You Tube Awards to ważny element w popularyzacji serwisu YouTube jako najlepszej platformy spotkań artystów z ich wielbicielami. Prezentując muzyczne video, remixy, covery i nie tylko – w każdym dosłownie gatunku – You Tube stał się największym muzycznym serwisem internetowym świata. Kolejną „inicjatywą muzyczną” będzie wkrótce YouTube Music Key (obecnie w wersji beta), dostarczający nowych wrażeń muzycznych i sposobów prezentacji początkujących wykonawców także, by zwiększyć ich zarobki.

„Po sukcesie inauguracyjnej edycji YouTube Music Awards w roku 2013, wszyscy w Kia Motors jesteśmy zachwyceni kontynuacją roli sponsora prezentującego imprezę tegoroczną.” – powiedział Soon-Nam Lee, wiceprezes ds. marketingu światowego Kia Motors Corporation – „YouTube jest dziś idealną platformą spotkania najbardziej innowacyjnych artystów z miliardem fanów na świecie, a nasze partnerstwo z YouTube Music Awards jest doskonałym przykładem wyrazu pasji Kia dla rozrywki i muzyki cyfrowej.”

O YouTube:
YouTube jest najpopularniejszym w świecie serwisem społecznościowym on-line, dającym ponad miliardowi osób możliwość tworzenia, komunikacji i współuczestniczenia. Firma YouTube LLC wchodzi w skład koncernu Google Inc, a jej siedzibą jest San Bruno w Kalifornii (USA).