Media | Materiały dla prasy

Informacje prasowe

Data: 29.09.2014
Autor: Kia Motors Polska

Wirtualna wycieczka po ekspozycji Kia na paryskim Salonie Samochodowym

  • Wirtualny podgląd online 23 samochodów stanowiących ekspozycje na stoisku Kia
  • Prezentacja szczegółów nadwozi i wnętrz najnowszych modeli Kia za pośrednictwem Google View
  • Kia Virtual Tour źródłem informacji o każdym z modeli samochodów Kia
  • Europejska premiera nowego Sorento w Paryżu.
Wirtualna wycieczka po liczącym 72 metry długości stoisku Kia na Salonie Samochodowym w Paryżu to ciekawa propozycja dla entuzjastów koreańskiej marki, którzy od 9 października br. będą mogli zapoznać się ‘live’ z nowym Sorento oraz pełną gamą modelową Kia.

Kia Virtual Tour to pierwszy program tego typu stworzony przez producenta samochodów, dostępny na witrynie ‘Views’ Google Maps (społecznościowej) czyli tam, gdzie użytkownicy publikują swe zdjęcia i albumy fotograficzne.

Wirtualna wycieczka po paryskim Salonie Samochodowym umożliwia nawigację wśród 23 samochodów marki Kia eksponowanych na terenie centrum wystawowego w Port de Versailles, pozwalając także przyjrzeć się szczegółom wystroju wnętrza każdego pojazdu.

Użytkownicy programu otrzymają dokładne informacje na temat wybranego samochodu i jego cech podstawowych za jednym kliknięciem. Treść tych informacji tłumaczona będzie na kilka języków, a zdjęcia i opisy poszczególnych modeli będą dostępne do publikacji (udostępnienia) za pośrednictwem stron i witryn społecznościowych.

Zaledwie kilka dni po europejskiej premierze dla mediów, która nastąpi w Paryżu w dniu 2 października, wszyscy zainteresowani Nowym Sorento potencjalni klienci oraz miłośnicy marki będą mogli dzięki Kia Virtual Tour obejrzeć zarówno nadwozie jak i wnętrze tego auta w panoramie 3600 via Google View.

„Salony samochodowe należą w naszym kalendarzu do najważniejszych eventów promocyjnych nowych modeli wobec mediów i potencjalnych nabywców, a Kia Virtual Tour pozwala otworzyć imponujące stoisko Kia dla jeszcze szerszego grona publiczności. Paryż jest pierwszym miejscem, gdzie zobaczyć można nowe Sorento i nawet wszyscy nieobecni zyskują szansę pierwszej impresji zarówno na temat tego samochodu jak też i całej gamy innowacyjnych produktów z logo Kia” – powiedział Artur Martins, wiceprezes ds. marketingu Kia Motors Europe Paryski Salon Samochodowy 2014 otwarty będzie dla publiczności z dniem 4 października br. – a Kia Virtual Tour „wystartuje” dla zainteresowanych stoiskiem Kia już 9 października pod adresem www.kia.com/eu/parismotorshow.