Media | Materiały dla prasy
Informacje prasowe
Kia Candenza 2014 otrzymała prestiżową nagrodę ICOTY
„To właśnie w tym roku przypada 20 rocznica obecności Kia na rynku USA i przez ten czas staliśmy się znani z odwagi naszych przedsięwzięć. Cadenza 2014 wyznacza kolejny krok naprzód, przyciągając nowych i zamożnych klientów, dla których marka Kia dotąd nie istniała.” – mówi Michael Sprague, wiceprezes ds. marketingu i komunikacji KMA – „Fakt uzyskania prestiżowego tytułu ICOTY po raz drugi z rzędu wyraźnie wskazuje, iż w oczach dzisiejszego, wybrednego konsumenta nasze auta nie ustępują nikomu pola pod względem światowej klasy designu, wyposażenia i wartości za swą cenę.”
Doroczne wyróżnienia Road & Travel Magazine przyznawane są w dwóch kategoriach: „Samochodu Osobowego Roku” (International Car of the Year) oraz „Samochodu Użytkowego Roku” (International Truck of the Year). Oprócz takich atrybutów produktu jak stylizacja, komfort i osiągi, oceniany jest także poziom emocjonalnej więzi z konsumentem budowanej przez daną markę w działaniach marketingowych. Zwycięzców nominuje międzynarodowe jury ICOTY złożone z renomowanych dziennikarzy motoryzacyjnych, którzy reprezentują dedykowane publikacje w rodzaju Consumer Guide® Automotive, MSN Autos czy RTM oraz najważniejsze magazyny branży samochodowej. „Kia Cadenza wygrywa w tej kategorii z wielu powodów, m.in. zdecydowanego dążenia marki Kia do obecności w segmencie entry-lux” – stwierdził Courtney Caldwell, redaktor naczelny Road & Travel Magazine – „Samochód jest naprawdę udany oraz rozsądny cenowo pokazując, że ekskluzywność stylu i osiągów znalazła się w zasięgu amerykańskiej klasy średniej. Z przyjemnością sekundujemy więc tak szybkiemu awansowi marki Kia od przeciętniaka do dżentelmena!”
Tytuł ICOTY jest jednym z wielu wyróżnień i nagród uzyskanych dotąd przez model Cadenza MY 2014. Zaledwie kilka miesięcy temu pojazd ten zajął także czołowe miejsce w testach porównawczych sedanów pełnowymiarowych znanego magazynu Motor Trend i włączony został do „krótkiej listy” kandydatów na Samochód Roku 2014 Ameryki Północnej (2014 North American Car of the Year).
W scenerii rozpoczynającego się salonu motoryzacyjnego North American International Auto Show (NAIAS) w Detroit Kia Motors America (KMA) informuje, iż tytuł ICOTY (Międzynarodowego Samochodu Roku) przyznawany przez magazyn Road & Travel (RTM) otrzymała Kia Cadenza 2014.
- Kia Cadenza 2014, nowy sedan klasy Premium u szczytu uznania jurorów ICOTY
- Pełen charakteru design, zaawansowane technologie i niezrównana wartość dla klienta
- Kolejny tytuł ICOTY dla Kia zbiega się w czasie z 25-leciem Road & Travel Magazine.
„To właśnie w tym roku przypada 20 rocznica obecności Kia na rynku USA i przez ten czas staliśmy się znani z odwagi naszych przedsięwzięć. Cadenza 2014 wyznacza kolejny krok naprzód, przyciągając nowych i zamożnych klientów, dla których marka Kia dotąd nie istniała.” – mówi Michael Sprague, wiceprezes ds. marketingu i komunikacji KMA – „Fakt uzyskania prestiżowego tytułu ICOTY po raz drugi z rzędu wyraźnie wskazuje, iż w oczach dzisiejszego, wybrednego konsumenta nasze auta nie ustępują nikomu pola pod względem światowej klasy designu, wyposażenia i wartości za swą cenę.”
Doroczne wyróżnienia Road & Travel Magazine przyznawane są w dwóch kategoriach: „Samochodu Osobowego Roku” (International Car of the Year) oraz „Samochodu Użytkowego Roku” (International Truck of the Year). Oprócz takich atrybutów produktu jak stylizacja, komfort i osiągi, oceniany jest także poziom emocjonalnej więzi z konsumentem budowanej przez daną markę w działaniach marketingowych. Zwycięzców nominuje międzynarodowe jury ICOTY złożone z renomowanych dziennikarzy motoryzacyjnych, którzy reprezentują dedykowane publikacje w rodzaju Consumer Guide® Automotive, MSN Autos czy RTM oraz najważniejsze magazyny branży samochodowej. „Kia Cadenza wygrywa w tej kategorii z wielu powodów, m.in. zdecydowanego dążenia marki Kia do obecności w segmencie entry-lux” – stwierdził Courtney Caldwell, redaktor naczelny Road & Travel Magazine – „Samochód jest naprawdę udany oraz rozsądny cenowo pokazując, że ekskluzywność stylu i osiągów znalazła się w zasięgu amerykańskiej klasy średniej. Z przyjemnością sekundujemy więc tak szybkiemu awansowi marki Kia od przeciętniaka do dżentelmena!”
Tytuł ICOTY jest jednym z wielu wyróżnień i nagród uzyskanych dotąd przez model Cadenza MY 2014. Zaledwie kilka miesięcy temu pojazd ten zajął także czołowe miejsce w testach porównawczych sedanów pełnowymiarowych znanego magazynu Motor Trend i włączony został do „krótkiej listy” kandydatów na Samochód Roku 2014 Ameryki Północnej (2014 North American Car of the Year).