Media | Materiały dla prasy

Informacje prasowe

Data: 14.01.2014
Autor: Kia Motors Polska

Kia Candenza 2014 otrzymała prestiżową nagrodę ICOTY

W scenerii rozpoczynającego się salonu motoryzacyjnego North American International Auto Show (NAIAS) w Detroit Kia Motors America (KMA) informuje, iż tytuł ICOTY (Międzynarodowego Samochodu Roku) przyznawany przez magazyn Road & Travel (RTM) otrzymała Kia Cadenza 2014.

  • Kia Cadenza 2014, nowy sedan klasy Premium u szczytu uznania jurorów ICOTY
  • Pełen charakteru design, zaawansowane technologie i niezrównana wartość dla klienta
  • Kolejny tytuł ICOTY dla Kia zbiega się w czasie z 25-leciem Road & Travel Magazine.
W scenerii rozpoczynającego się salonu motoryzacyjnego North American International Auto Show (NAIAS) w Detroit Kia Motors America (KMA) informuje, iż tytuł ICOTY (Międzynarodowego Samochodu Roku) przyznawany przez magazyn Road & Travel (RTM) otrzymała Kia Cadenza 2014. Motorem awansu marki Kia do segmentu sedanów klasy Premium jest bez wątpienia zaskakująco świeży design, bogate wyposażenie oraz wysoka wartość dla klienta modelu Candenza 2014. Tegoroczny tytuł ICOTY stanowi cenne dopełnienie imponującej listy nagród, jakie pojazd ten zgromadził od chwili swej premiery rynkowej z początkiem 2013 roku. Jest to również kolejny laur ICOTY od RTM dla Kia – po uhonorowaniu tym wyróżnieniem w ubiegłym roku modelu Optima.

„To właśnie w tym roku przypada 20 rocznica obecności Kia na rynku USA i przez ten czas staliśmy się znani z odwagi naszych przedsięwzięć. Cadenza 2014 wyznacza kolejny krok naprzód, przyciągając nowych i zamożnych klientów, dla których marka Kia dotąd nie istniała.” – mówi Michael Sprague, wiceprezes ds. marketingu i komunikacji KMA – „Fakt uzyskania prestiżowego tytułu ICOTY po raz drugi z rzędu wyraźnie wskazuje, iż w oczach dzisiejszego, wybrednego konsumenta nasze auta nie ustępują nikomu pola pod względem światowej klasy designu, wyposażenia i wartości za swą cenę.”

Doroczne wyróżnienia Road & Travel Magazine przyznawane są w dwóch kategoriach: „Samochodu Osobowego Roku” (International Car of the Year) oraz „Samochodu Użytkowego Roku” (International Truck of the Year). Oprócz takich atrybutów produktu jak stylizacja, komfort i osiągi, oceniany jest także poziom emocjonalnej więzi z konsumentem budowanej przez daną markę w działaniach marketingowych. Zwycięzców nominuje międzynarodowe jury ICOTY złożone z renomowanych dziennikarzy motoryzacyjnych, którzy reprezentują dedykowane publikacje w rodzaju Consumer Guide® Automotive, MSN Autos czy RTM oraz najważniejsze magazyny branży samochodowej. „Kia Cadenza wygrywa w tej kategorii z wielu powodów, m.in. zdecydowanego dążenia marki Kia do obecności w segmencie entry-lux” – stwierdził Courtney Caldwell, redaktor naczelny Road & Travel Magazine – „Samochód jest naprawdę udany oraz rozsądny cenowo pokazując, że ekskluzywność stylu i osiągów znalazła się w zasięgu amerykańskiej klasy średniej. Z przyjemnością sekundujemy więc tak szybkiemu awansowi marki Kia od przeciętniaka do dżentelmena!”

Tytuł ICOTY jest jednym z wielu wyróżnień i nagród uzyskanych dotąd przez model Cadenza MY 2014. Zaledwie kilka miesięcy temu pojazd ten zajął także czołowe miejsce w testach porównawczych sedanów pełnowymiarowych znanego magazynu Motor Trend i włączony został do „krótkiej listy” kandydatów na Samochód Roku 2014 Ameryki Północnej (2014 North American Car of the Year).