Data: 29.05.2012
Autor: Kia Motors Polska
|
|
Firma Kia Motors Polska odwiedzi z Fan City
Tour sto miast podczas UEFA EURO 2012™
Firma Kia Motors Polska zaangażowała się w wyjątkową
koncepcję realizacji trasy Mobilnych Stref Kibica, odwiedzających
100 polskich miast i miasteczek w trakcie rozgrywek UEFA EURO
2012™ tj. w dniach pomiędzy 8 czerwca a 2 lipca 2012 roku.
Kia jako jeden z pięciu partnerów projektu będzie miała własną
ciężarówkę wyposażoną w hydraulicznie wysuwany ekran
diodowy o powierzchni ok 15m2, na którym goście mobilnych
stref kibica będą oglądali transmisję meczów. Ciężarówce
będzie towarzyszyło miasteczko, w którym partnerzy zorganizują
animacje i konkursy z nagrodami. Mobilne strefy kibica, jak
szacuje organizator, odwiedzi ok 500 000 ludzi.
FAN CITY TOUR to ogólnopolski projekt związany z mistrzostwami
UEFA EURO 2012™, którego celem jest organizacja 100
jednodniowych Mobilnych Stref Kibica FAN CITY TOUR w polskich
miejscowościach nie pełniących roli miast – gospodarzy UEFA
EURO 2012™. Projekt realizowany będzie w okresie od 8 czerwca
do 2 lipca 2012 roku, w dniach, w których będą odbywały się
rozgrywki UEFA EURO 2012™. Przez 20 dni mieszkańcy polskich
miast będą mieli okazję uczestniczyć w wyjątkowym, ogólnopolskim
przedsięwzięciu, którego celem jest promowanie wspólnego
kibicowania całych rodzin w tak wyjątkowym dla Polski okresie.
Oficjalna inauguracja projektu FAN CITY TOUR nastąpi w
pierwszych dniach czerwca w Warszawie, skąd Mobilne Strefy
Kibica wyruszą w Polskę. Organizatorzy przewidują, że
Mobilne Strefy Kibica odwiedzi łącznie około 500 000 ludzi.
Osią projektu FAN CITY TOUR są Mobilne Strefy Kibica. W dniach
8 czerwca – 2 lipca 2012 roku będą one podróżować po całej
Polsce oferując niezapomniane atrakcje. Wszystkich mieszkańców
miasta zaproszą na plenerową imprezę połączoną z oglądaniem
na żywo licencjonowanych transmisji piłkarskich rozgrywek UEFA
EURO 2012™, za pośrednictwem dużych ekranów diodowych.
W celu stworzenia w całej Polsce wspólnej platformy
kibicowania, przygotowano pięć identycznych Mobilnych Stref
Kibica FAN CITY TOUR. Każda z nich będzie ogrodzona i
jednorazowo pomieści do 1 000 osób. W skład pojedynczej
Strefy wchodzą następujące elementy:
Ciężarówka promocyjna – o wymiarach 9m x 2,4m x
3,8m, wyprodukowana specjalnie na potrzeby projektu. Każda z ciężarówek
FAN CITY TOUR została wyposażona w wysokiej jakości, wysuwany
do góry ekran diodowy. W każdym z zestawów znajduje się
procesor z możliwością przyjmowania większości dostępnych
rodzajów sygnałów (video, VGA, DVI, HDMI, komponent, SDI, HD
SDI), a także nagłośnienie aktywne. Ciężarówkę FAN CITY
TOUR wyposażono również w rozkładaną i zadaszoną scenę o
powierzchni 4m x 2m, na której prowadzone będą animacje i
konkursy. Wewnątrz ciężarówki mieści się reżyserka –
czyli centrum dowodzenia imprezą, a także system kontroli siły
wiatru pozwalający na odpowiednio wcześniejszą reakcję
(opuszczenie ekranu) w sytuacji, kiedy siła wiatru mogłaby zakłócić
bezpieczeństwo imprezy. Każda z pięciu ciężarówek posiadać
będzie dominujące oznaczenia marki jednego ze Sponsorów
(jedna z ciężarówek będzie obrandowana marką Kia) projektu
oraz logotypy wszystkich Partnerów i Patronów
Wygrodzona Mobilna Stefa Kibica – strefa wspólnej
zabawy oraz kibicowania mogąca pomieścić jednorazowo do 1 000
osób przylegająca do ciężarówki FAN CITY TOUR. Strefa składać
się będzie z dwóch identycznych obszarów. Pierwszy z nich
stanowi Obszar Oglądania Meczów, czyli teren o wymiarach do
500 m² bezpośrednio sąsiadujący z ciężarówką FAN
CITY TOUR. Obszar ten przeznaczony jest dla osób chcących śledzić
na ekranie diodowym piłkarskie zmagania drużyn rywalizujących
w UEFA EURO 2012™, a także chętnych do udziału w rozmaitych
zabawach plenerowych przygotowanych przez animatorów FAN CITY
TOUR i lokalne władze. Za Obszarem Oglądania Meczów znajduje
się Strefa Gastronomiczna.
Założeniem projektu jest, że w danej miejscowości, która zgłosiła
akces do projektu, Mobilna Strefa Kibica FAN CITY TOUR będzie
gościć przez jeden, ustalony wcześniej dzień. Zostanie
zlokalizowana w atrakcyjnym punkcie umożliwiając mieszkańcom
wygodny dostęp do wszystkich oferowanych punktów programu. Po
zakończeniu swojego funkcjonowania Strefa pojedzie do kolejnego
miasta. Czas rozstawiania Strefy wynosi 6 godzin, a składania
– 3 godziny.
Jednodniowa Mobilna Strefa Kibica będzie dostępna dla
wszystkich odwiedzających w godzinach między 15.00 – 23.00.
Wejście do Strefy będzie bezpłatne. Przygotowano bogaty
program atrakcji dla każdego gościa Strefy, niezależnie od
wieku i upodobań. Na osoby chcące aktywnie spędzić dzień
czekają m. in. piłkarskie kalambury, konkursy: na komentatora
sportowego, na wiedzę o piłce nożnej, o Polskiej
Reprezentacji Narodowej, o motoryzacji, a także rywalizacja o
najsilniejsze i najcelniejsze kopnięcie piłki na boisku
pneumatycznym czy szkolenie z „makijażu kibica”. Na
najbardziej romantycznych gości Mobilnych Stref Kibica FAN CITY
TOUR czeka jedyna i niepowtarzalna okazja wzięcia Ślubu
Kibica, czyli zawarcia legalnego związku małżeńskiego w
stworzonej wspólnie z lokalnym urzędem stanu cywilnego strefie
ślubów. Czekając na wieczorną transmisję na żywo z piłkarskich
rozgrywek na dużym diodowym ekranie umieszczonym na ciężarówce,
będzie można śledzić relacje ze studia TVP.
Realizacją 100 jednodniowych Mobilnych Stref Kibica w okresie
rozgrywek UEFA EURO 2012™ zajmie się ponad 250 osobowa ekipa
składająca się z doświadczonych producentów, techników,
animatorów i promotorów.
Partnerami projektu FAN CITY TOUR są wybrani Oficjalni
Sponsorzy UEFA EURO 2012™: Kia Motors Polska, Calsberg, Sharp,
Biedronka, RTV Euro AGD. Patronami medialnymi są: TVP, RMF FM,
Fakt, Przegląd Sportowy.
Pomysłodawcą i producentem projektu jest agencja Prowokator.
> FAN
CITY TOUR - lista miast w projekcie
|