Media | Materiały dla prasy
Informacje prasowe
Data: 24.02.2012 Autor: Kia Motors Polska |
Kia Sportage na podium plebiscytu Internetowy Samochód Roku 2011. Marka Kia liderem rankingu TOP Ten mojeauto.plJak co roku największy polski serwis ogłoszeń
motoryzacyjnych www.otomoto.pl
we współpracy z www.mojeauto.pl ogłosiły jaki model został
Internetowym Samochodem Roku 2011 w kategorii aut nowych. Na
trzecim miejscu podium rankingu znalazła się Kia Sportage,
miejsce drugie zajęła Skoda Octavia a miejsce pierwsze Dacia
Duster. Internetowy Samochód Roku to tytuł przyznany w oparciu
o analizę wyszukiwań użytkowników serwisów motoryzacyjnych
Grupy Allegro. Internetowym Samochodem Roku w kategorii aut
nowych został pojazd, który był najczęściej wyszukiwany z
wykorzystaniem konfiguratora na stronie www.mojeauto.pl
. Jak widać, gusta internautów idą w parze z rzeczywistymi
wynikami sprzedaży na polskim oraz europejskim rynku, gdzie
popyt na kompaktowe SUV-y wciąż rośnie. Rankingi ogłaszane są
co miesiąc a na koniec roku na ich podstawie wybierany jest
samochód roku. Generalnie cały ubiegły rok był zdominowany
przez trzy modele. Kia Sportage aż dziewięciokrotnie stawała
na podium, z czego raz na najwyższym stopniu, cztery razy na
drugim miejscu i również cztery na trzecim. Z kolei Dacia
Duster i Skoda Octavia osiem razy stawały na drugim miejscu i
cztery razy na trzecim. Kia Venga miała za to bardzo udany 2010
rok, kiedy to kilka razy plasowała się w czołówce miesięcznych
rankingów, a cały rok zakończyła na bardzo dobrym, piątym
miejscu. Choć miniony rok Venga ukończyła na dziesiątym
miejscu to i tak jest to potwierdzenie utrzymującego się
wysokiego zainteresowania tym autem.
*liczba punktów przyznana na podstawie analiz
oglądalności stron poszczególnych samochodów w serwisie Auta
Nowe
* liczba punktów przyznana na podstawie analiz oglądalności stron poszczególnych samochodów w serwisie Auta Nowe Mojeauto.pl to obecnie jedna z największych polskich
platform motoryzacyjnych. Serwis umożliwia internautom
poszukiwanie i zakup samochodów oraz usług towarzyszących
poprzez internet. Jest też ogromnym zasobem informacji o
tematyce motoryzacyjnej w bardzo szerokim ujęciu. |