Media | Materiały dla prasy

Informacje prasowe

Data: 31.08.2011
Autor: Kia Motors Polska

KIA Euro 2012 Roadshow – do wygrania bilety na UEFA EURO 2012™ 

Jako oficjalny sponsor rozgrywek piłkarskich UEFA EURO 2012™ Kia otrzymała prawa do organizowania promocji z biletami na mecze oraz do tworzenia produktów z wykorzystaniem łączonego logo Kia i UEFA. 
Kilka miesięcy temu na Facebooku i stworzonym specjalnie przez Kia Motors Polska fanpage Kocham Football można było obstawiać wyniki meczów eliminacyjnych do mistrzostw Europy Polska-Ukraina 2012 i wygrywać bilety na EURO 2012™.
W sierpniu Kia Motors Polska rozpoczęła kolejną akcję promocyjną związaną z EURO 2012™. W trakcie KIA Euro 2012 Roadshow specjalnie oznakowane samochody KIA Picanto, Soul, cee’d, Sportage i Sorento przemieszczać się będą po całej Polsce odwiedzając m.in. miasta, w których rozgrywane będą Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Dodatkową atrakcją będzie możliwość wygrania biletów na mecze Mistrzostw Europy 2012.



W trakcie trwającego do 25 września Roadshow KIA Motors Polska zorganizuje w 6 miastach 6 dwudniowych imprez, podczas których w specjalnie zbudowanych miasteczkach KIA EURO 2012™ rozgrywane będą rozmaite konkursy i piłkarskie konkurencje. Całe rodziny będą mogły pokonać piłkarski tor przeszkód, strzelić w „okienko”, popisać się umiejętnością żonglerki, sprawdzić swoją wiedzę na temat Mistrzostw Europy, polskiej reprezentacji, miast będących organizatorami Euro 2012 czy motoryzacji i samochodów KIA. Specjalne kolorowanki z samochodami KIA i malowanie buziek zostaną przygotowane dla najmłodszych. Na każdej imprezie obecne będą także oficjalne maskotki EURO 2012™ Slavek i Slavko. Dodatkową motywacją do zabawy będzie możliwość zdobycia cennych dla każdego kibica nagród w postaci biletów na mecze Mistrzostw Europy 2012!. 



Każdy z eventów promować będzie 10 oklejonych samochodów KIA. Aby wygrać bilety na UEFA EURO 2012™ wystarczy „odszukać” jeżdżące codziennie po Polsce, obrandowane auta, zrobić im zdjęcie lub nagrać film, który w kreatywny sposób obrazować będzie miłość do futbolu i wypełnić specjalnie przygotowaną na Facebooku aplikację. Prace należy umieścić na Fanpage Kocham Football w zakładce KIA Roadshow http://www.facebook.com/KochamFootball?ref=ts#!/KochamFootball?sk=app_230583243650141



Co tydzień spośród zgłoszonych prac komisja konkursowa wyłoni 4 zwycięzców, którzy otrzymają bilety na UEFA EURO 2012™ oraz 20 osób, które otrzymają koszulki. Konkurs zostanie zakończony 29 września.

HARMONOGRAM KIA Euro 2012 Roadshow 

13-14 sierpnia (Gdańsk, Targ Rybny)
20-21 sierpnia (Wrocław, Rynek Starego Miasta lub Plac Solny)
27-28 sierpnia (Poznań, Rynek Starego Miasta)
3-4 września (Sopot, stary plac przed molo)
10-11 września (Zakopane, Plac Niepodległości)
24-25 września (Warszawa, plac przed kościołem Św. Anny)